Uzņēmums Predictive Solutions piedāvā saviem klientiem tehnisko atbalstu. Atbalsts tiek sniegts izmantojot epastu, telefonu un nepieciešamības gadījumā ierodoties pie klienta. Lai paātrinātu problēmas risinājumu kontakta brīdī, vēlams sniegt sekojošu informāciju:
Problēmas risinājumam var palīdzēt arī fragments no datu faila, ievades faila vai sintakses, ekrāna momentuzņēmums (screenshot) ar kļūdas paziņojumu, kas ļaus tehniskā atbalsta speciālistam atkārtot vai saprast problēmu.
Mūsu vietne jūsu ierīcē saglabā mazus teksta gabalus (sīkfailus), kas nepieciešami, lai atbalstītu vietnes funkcionalitāti. Mēs lūdzam atļaut papildu sīkfailus (statistikai un personalizēšanai). Jebkurā laikā varat atspējot sīkfailu lietošanu vai dzēst sīkfailus, mainot pārlūkprogrammas iestatījumus. Lūdzu, pārskatiet mūsu konfidencialitātes un sīkdatņu politiku, lai iegūtu sīkāku informāciju.