Sākums   Konsultācijas   Tehniskais atbalsts   Par uzņēmumu   Apmācības   Kontakti
 


Tehniskais atbalsts

Uzņēmums Predictive Solutions piedāvā saviem klientiem tehnisko atbalstu. Atbalsts tiek sniegts izmantojot epastu,  telefonu un nepieciešamības gadījumā ierodoties pie klienta. Lai paātrinātu problēmas risinājumu kontakta brīdī, vēlams sniegt sekojošu informāciju:

  • Uzņēmuma nosaukums;
  • Programmatūras versija (piemēram: IBM SPSS Statistics 20.0 uz Windows 7 Profesional);
  • OS versija (piemēram: Windows 7);
  • Datora operatīvās atmiņas RAM apjoms un brīvās vietas uz HDD;
  • Problēmas apraksts.
Problēmas risinājumam var palīdzēt arī fragments no datu faila, ievades faila vai sintakses,  ekrāna momentuzņēmums (screenshot) ar kļūdas paziņojumu, kas ļaus tehniskā atbalsta speciālistam atkārtot vai saprast problēmu.