Sākums   Konsultācijas   Tehniskais atbalsts   Par uzņēmumu   Apmācības   Kontakti
 

Konsultācijas

 

Konsultācijas

Jums nepieciešama palīdzība, lai uzsāktu analītikas projektu? Nepieciešams izstrādāt specifiskus datu analīzes risinājumus, kuri precīzi atbildīs Jūsu uzņēmuma analītiskiem uzdevumiem? Konsultāciju pakalpojumi, kuras piedāvā uzņēmums Predictive Solutions, palīdzēs atrisināt šos uzdevumus. Ar Predictive Solutions konsultanta palīdzību Jūs pabeigsiet projektus ātrāk nekā, ja Jūs šos darbus veiktu pašu spēkiem. Predictive Solutions konsultācijas palīdzēs ietaupīt laiku un naudu veicot datu apkopošanas, apstrādes un analīzes darbus, veidojot atskaites sekojošās jomās:

Jūs formulējat problēmu, kura saistīta ar datu apkopošanu vai analīzi – mūsu konsultanti atrod risinājumu. Projekti tiek veikti sadarbībā ar Jūsu speciālitiem, turpmāk viņi patstāvīgi varēs veikt analoģiskus uzdevumus

 

Analītiskais CRM

  • Klientu segmentācija
  • Klientu atteikumu samazināšanas prognozējošo modeļu izstrāde un ieviešana
  • Pārdošanas uzlabošanas modeļu izstrāde un ieviešana
  • Klientu migrācijas starp segmentiem modelēšana

Specializētu datu apstrādes un analīzes pielikumu izstrāde      

  • Specializēts interfeiss, kas atbilst klientu vajadzībām
  • Nestandartu risinājumu datu apstrādē un analīzē izstrāde

Audita sistēma datu apkopošanai, apstrādei un analīzei

  • Cik patiesi ir esošie dati, lai risinātu pamatuzdevumus Jūsu uzņēmumā?
  • Esošo datu precizitāte un kopainība
  • Esošās sistēmas efektivitāte – sākot no datu atlases, beidzot ar rezultātu atspoguļošanu
  • Kontroles un datu „tīrīšanas” efektivitātes process

Datu apkopošanas, ievades un „tīrīšanas” sistēmas izveide vai esošās sistēmas reorganizācija

  • Sadarbojoties ar pasūtītāju, tiek veikts kopīgs darbs pie datu tabulu, ievades formu  un datu „tīrīšanas” noteikumu izveides
  •  Izvērtējot katru situāciju, sadarbojoties ar pasūtītāju, tiek izveidota secīga darbības plāns datu ievadei un „ tīrīšanai”, nepieciešamo resursu plānošanai
  •  Iepriekšēja datu apstrāde

Segmentācija un klientu profilu, potenciālo pircēju, auditorijas, mērķu grupas izveide

  • Segmentācijas mērķu formulēšana: īpaši izdevīgu tirgus segmentu izcelšana, piedāvājumu atsauksmju prognozēšana, produktu pozicionējums, u.t.t.
  • Datu segmentācija, izmantojot piemērotākos instrumentus: faktoru, klāsteru analīzi, uztveres kartes, neirona tīkli
  • Profilu izveide un rezultātu interpretācija 

Prognozēšanas modeļu izveide

  • Iepriekšēja datu analīze un iespējamo ietekmējošo faktoru izvēle
  • Modeļu izvēle: izvērtējot vairāku modeļu precizitāti un noturību, tiek  atstāts viens prognozēšanas rīks, kas maksimāli nodrošina prognozējamību